Caddie

Caddies er nu bestilt og fordelt – men der kan komme sene bestillinger – så der er et par reserver.
Der skal bruges ca. 30 caddies til hovedturneringen, samt ca. 12 til Pro Ams. Som Caddie skal man have stort kendskab til golfspillet og være i god fysisk form så man kan følge med spilleren. Der må anvendes trolleys/el-trolleys.
Aldersgrænser for frivillige som caddies er 16 år og derover.

Opgaven som Caddie er:

  • at bære/køre golfbaggen for en spiller
  • du vil modtage kr. 500 pr. dag fra “din” spiller. Det er vigtigt at du er til rådighed alle 3 dage (samt evt. til Pro Ams).

Der er desuden brug for 1 hjælper til udlevering og indsamling af caddieveste. Alle caddies bedes hjælpe til med at huske at få afleveret vesten efter HVER runde til hjælperen!

Banemarshall, ball spotter: 
Aldersgrænser for frivillige som banemarshall er 15 år og derover.

Opgaverne på golfhullet er blandt andet:

  • at stå med Quiet please skilt (på green eller tee-sted)
  • at hjælpe med at lokalisere spillernes bolde (spotters/forecaddies)

Scorere:

  • indrapportering af scores efter hvert hul. Radiokontakt til scoring samt evt. tilkald af assistance.
    Der skal bruges 18 scorere. Der vil blive afholdt en instruktion for scorere med folk fra Staysure Touren, den 30. maj kl. 17 i Foodcourt (se Kort)

Da der er 120 spillere de to første dage vil vagterne som marshall være temmelig lange (ca. 7 timer) – vi vil derfor sørge for, at der er ekstra marshalls som kan afløse hvis du trænger til en pause.

Carryboards

  • Carryboards der følger de “berømte” bolde (kræver at du er fit, da boardene er ret tunge). Der vil være behov for 10 mand til carryboards fredag-lørdag . Søndag vil der være behov 20 mand til carryboards.
    Der er to mand pr. board således at I kan afløse hinanden. Bemærk I skal bære Caddieveste – udleveres ved check-in – og afleveres efter vagten.

Leaderboards på banen (resultattavler)

  • Der vil være 4 resultattavler rundt på banen. Der skal bruges 8 hjælpere til betjening af disse (2 pr. board)
  • Leaderboards er placeret ved hullerne
    Efter hul 7 C6 vagt kl.8:50
    Efter hul 14 B5 vagt kl. 10:40
    Efter hul 16 B7 vagt kl.11:05
    Efter Hul 17 B8 vagt kl. 11:20

Crowd Control Team

  • følger særligt interessante bolde og sørger for at holde tilskuerne på afstand når spillerne slår (5 personer fredag, lørdag 20 personer søndag). Foreløbig mødetid 8.30.

Driving range marshalls:

  • Da det vil være muligt for tilskuere at se spillerne varme op er der brug for marshalls ved driving range området. Dette område er allerede bemandet.

Hospitality

  • adgangskontrol ved VIP lounges og Players’ Lounge
  • Welcome desk.

Læger

  • Der vil være en læge til stede alle dage – tirsdag til søndag. Området er bemandet.

 Courtesy Cars – transport

  • Dette område er allerede bemandet.

Carts Supervisor

  • fordeling af buggies til relevante personer (1 person)
  • ansvar for vedligehold og opladning af buggies (2 personer)

Puttekonkurrence/minigolf

  • Der skal bruges 2-3 personer til styring af puttekonkurrencer.